"צעיר הוא בעל עיניים טובות יותר אך הזקן מיטיב לראות ממנו" - הנרייטה סולד

המשפחה המטפלת במזדקן

יעוץ הדרכה וליווי למשפחה המטפלת

פגישה ח"פ "ישר ולעניין" או שירות ליווי ויעוץ מתמשכים. בפגישה הראשונה נסקור את המערך המשפחתי, הצרכים והמשאבים ונתווה תוכנית פעולה ברורה למשפחה הכוללת סיכום ביקור עם המלצות להמשך טיפול וסדר עדיפות לפעולה בצירוף קישורים למקומות הרלבנטים. המטרה היא לתת הכוונה ראשונית ולעשות סדר בעומס המשימות והקושי הנפשי המתלווה לכך ולתת לכם את ארגז הכלים להתנהלות עצמאית. מה תקבלו בפגישה ובתוכנית ליווי המתמשכת?
חיבור לאנשי מקצוע רלבנטים כמו רופאים, פארא רפואיים, עורכי דין לענייני משפחה, ביטוחים סיעודיים
הנגשת מידע רלבנטי ומיצוי זכויות מול ביטוח לאומי, קופת חולים, רשות האוכלוסין, הדרכה לניהול מיטבי של הטיפול על היבטיו הלוגיסטיים והמינהליים

העסקת מטפלים בסיעוד

 איך להעסיק מטפל צמוד בסיעוד (עובד זר) – אפשרויות העסקה, בדיקת חוזה העסקה, חובות וזכויות של העובד והמעביד. בסוף הפגישה תקבלו חוברת מפורטת ומעודכנת ליום הפגישה וליווי של התהליך. 

סדנאות תמיכה והעצמה

סדנאות שמטרתן וינטלציה רגשית של העומס הטיפולי ומתן כלים יחודיים ויעודיים לבני משפחה המטפלים בזקן כולל הנגשת מידע וזכויות רלבנטים. הסדנאות מועברות בקרב ארגוני עבודה תומכי משפחה, רשויות מקומיות המסייעות לתושביהם וסדנאות פרטיות שאותן אני מקיימת לקהל הרחב בזום או פרונטאלי.

הרצאות לרשויות וארגונים

בנושאים של בני משפחה מטפלים. מטרת ההרצאות להאיר על הנושא של תמיכה וסיוע למזדקן במשפחה, להבין את המציאות המורכבת ולמצוא את הדרך לראות את ההיבטים החיוביים של המסע .

רוצים להתיעץ?
יש לכם שאלות נוספות מוזמנים להשאיר הודעה בצור קשר

או

התקשרו ללא התחייבות לטלפון - 050-8773763

גלילה לראש העמוד
×

Hello!

Click one of our contacts below to chat on WhatsApp

× דברו איתי בוואטסאפ
דילוג לתוכן