קוראים לי חגית אדרי

בהכשרתי מרצה, יועצת ומלווה משפחות המטפלות במזדקן ואת בני הגיל השלישי ומכשירה צוותי עבודה בתחומים אלו ומנהלת את קהילת הפייסבוק: מטפלים בהורה מזדקן? בואו נדבר עליכם.

רישום לניוזלטר

קבלו את העדכונים החמים שלי

מה זה היתר העסקה ולמה המטפלת צריכה ויזה הומניטרית?

מה זה היתר העסקה ולמה המטפלת צריכה ויזה הומניטרית? ואני צריך לפנות גם לתאגיד וגם לחברה הזאת ששולחת עכשיו מטפל לאבא שלי?
שאלות המופנות ללא הרף ובצדק כאשר מגיעים לצומת חדשה במהלך המסע הטיפולי ובמיוחד כאשר הפניה לרשויות ובירור התהליך נעשה מול מספר גופים שלעיתים לא משקפים את החובות והזכויות, נותנים מידע סותר ומורכב.

בואו נעשה סדר:
כאשר יש המלצה של רופא להשגחה מלאה על מטופל, ניתן לקבל בעבורו היתר העסקה למטפל צמוד בסיעוד (עובד זר) ואת ההיתר ניתן לקבל מרשות האוכלוסין.
ויזה הומניטרית – כאשר מטפל צמוד בסיעוד נמצא בישראל מעל 53 חודשים ואנו רוצים לגייס אותו לעבודה אצלנו נדרשת בעבורו ויזה מיוחדת (ספיישל) שניתנת על בסיס תנאי סף שונים.
תאגיד – גוף המוסמך לגייס עובדים מחו"ל ולדאוג להשמתם במשפחות, לחתום על חוזה העסקה בין המטפל למטופל ולפקח על התנהלות העובד והמשפחה.
חברת סיעוד – גוף שדרכו ניתן להעסיק את המטפל הצמוד בשיתוף עם המשפחה.
העסקה ישירה – הדרך המומלצת והחסכונית להעסקת מטפל בסיעוד. שאלו אותי איך.

בכדי לתת מענה לצרכי המטופל המשפחה נאלצת לקושש מידע מאתרי אינטרנט שונים, שכנים וחברים ולא פעם אוספים מידע מוטעה ושגוי או כזה שלא עונה לצרכי המטופל והמשפחה.
אם גם אתם נמצאים שם בצומת קבלת החלטה משמעותית, רוצים לדעת את הזכויות המגיעות לכם, מתמודדים עם הצפת מידע ולא בטוחים מה נכון לכם… אני כאן לכוון ללוות ולעזור למצוא את הפיתרון האופטימלי עבורכם.
מוזמנים ליצור עמי קשר ולקבל שירות מקצועי ואחראי.

אהבתם? שתפו!

פיייסבוק
טוויטר
לינקדאין
וואצטפ
דוא"ל
גלילה לראש העמוד
×

Hello!

Click one of our contacts below to chat on WhatsApp

× דברו איתי בוואטסאפ
דילוג לתוכן